Friday, November 13, 2015

ေက်းဇူးတင္လႊာ

တကယ္ေတာ့ ဟုတ္ပါတယ္...
ကြ်န္ေတာ္ တို ့က အဲဒီေလာက္ တက္ႏိုင္တဲ ့အထဲမပါဘူးေလ..
တစ္ခ်ိဳ ့နည္းပညာ စာအုပ္ေတြ ေစ်းၾကီးတယ္
တစ္ခ်ို ့၀ယ္နိုင္ရဲ ့သားေတာင္ ေပး၀ယ္လို ့မရတဲ ့အေျခအေန
တစ္ပါးသူရဲ ့..ပညာကို ေလးစားပါတယ္..ဒါေပမဲ ့..။
ေနာက္ဆံုးပန္းတိုင္လို ့၊..ကိုယ့္အသိပညာကို Sharing လုပ္တယ္လို ့
သေဘာထားေပးၾကပါတယ္... ကြ်န္ေတာ္တို ့တက္နိုင္လာတဲ ့တစ္ေန ့
၀ယ္လို ့အဆင္ေျပ လာႏိုင္မဲ ့တစ္ေန ့ကြ်န္ေတာ္ တို ့..Official သံုးပါ့မယ္...။
ကြ်န္ေတာ္ ၾကားဖူးတဲ ့...ေက်ာ္ၾကားတဲ ့လူတစ္ေယာက္ဆိုရင္
သူ ့ဘ၀မွာ သူ ့ဖတ္ခဲ ့တဲ ့..စာအုပ္ ေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ားက
ခိုးယူလာတဲ ့..စာအုပ္ေတြ မ်ားပါတယ္...တဲ ့။
ကြ်န္ေတာ္ ကူးယူခဲ ့သမွ်စာအုပ္ ေရးတဲ ့သူနဲ ့ ထုတ္ေ၀သူ ေတြကို ေက်းဇူးတင္လွ်က္ပါ။
ကိုေကာင္းသူ @ ျဖိဳးေ၀လင္း

2 comments:

  1. Very useful resources for all! Thank you so much and really appreciate for your efforts to help others.

    ReplyDelete
  2. အရမ္းစံုတဲ့ blog ေလးပါ

    ReplyDelete